Instructies voor retourzendingen

  • Binnen 90 dagen na levering kunt u een retour aanvragen. De eenvoudigste manier om dit te doen, is door het retourproces hieronder te volgen. Dit helpt Crocs™ uw retour correct te verwerken en te vergoeden:

    Wanneer u als geregistreerde klant heeft besteld:

    1. Meld u aan bij uw account.
    2. Selecteer de bestelling die u wilt retourneren.
    3. Klik op “ik wil een artikel retourneren?” om het retourproces te starten.
    4. Selecteer de producten die u wilt retourneren en de reden voor retourneren.
    5. Bevestig uw retouraanvraag.
    6. We sturen u per e-mail een link voor het retourlabel.
    7. Stuur de producten naar ons terug met behulp van het retourlabel dat wij u per e-mail sturen. Dit label plakt u op de verpakking.
    8. Binnen gemiddeld 10 werkdagen na ontvangst van uw retourzending vergoeden wij u het gehele aankoopbedrag en de originele verzendkosten die u voor de bezorging heeft betaald. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. De terugbetaling vindt plaats op de kaart/rekening waarmee de bestelling betaald is.

    Wanneer u als gast heeft besteld:

    1. Klik op de link “retour aanvragen” onderaan de website.
    2. Vul uw bestelnummer (acht cijfers en drie hoofdletters, bijv. 00123456CNL) en de achternaam facturatie in, zoals vermeld op uw orderbevestiging.
    3. Klik op “ik wil een artikel retourneren?” om het retourproces te starten.
    4. Selecteer de producten die u wilt retourneren en de reden voor retourneren.
    5. Bevestig uw retouraanvraag.
    6. We sturen u per e-mail een link voor het retourlabel.
    7. Stuur de producten naar ons terug met behulp van het retourlabel dat wij u per e-mail sturen. Dit label plakt u op de verpakking.
    8. Binnen gemiddeld 10 werkdagen na ontvangst van uw retourzending vergoeden wij u het gehele aankoopbedrag en de originele verzendkosten die u voor de bezorging heeft betaald. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. De terugbetaling vindt plaats op de kaart/rekening waarmee de bestelling betaald is.

    Let op: Als u een defect product heeft ontvangen, verzoeken wij u om contact op te nemen met onze Klantenservice met een korte beschrijving van het probleem. Stuur geen defecte producten terug voordat u verdere instructies van ons ontvangt.
Wordt geladen...