Mijn bestelling

Artikelen wijzigen/annuleren/bestellen

Als de bestelling geplaatst is, kunnen we deze niet meer veranderen. Wanneer u het verkeerde model of de verkeerde maat gekozen hebt, dan kunt u het artikel retourneren na ontvangst van de bestelling. Raadpleeg de retourprocedure op onze website voor meer informatie. Als u meer artikelen wilt bestellen dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.

Bestelling volgen

Zodra uw bestelling verzonden is sturen wij u een tracking nummer van onze verzendservice waarmee u de bestelling kunt volgen. Daar vind u de meest actuele informatie. Houd er rekening mee dat het soms 24 uur kan duren na ontvangst van uw tracking nummer voordat uw verzenddetails zichtbaar zijn.
Om de online tracking te bekijken, heeft u 3 mogelijkheden:

  • Als uw bestelling verzonden is ontvangt u per email een link met uw trackingnummer van onze verzendservice.
  • Als u een geregistreerde klant bent kunt u ook terecht bij uw Bestellings Geschiedenis onder Mijn account. Ga naar de order details van de bestelling die u wilt volgen en klik op het volgnummer in de " Bestelnummer " kolom. Dit brengt u naar de website van de verzendservice.
  • Als u geen geregistreerde klant bent, kunt u de bestelling hieronder volgen; vul uw bestelnummer in (acht cijfers en drie hoofdletters, bijv. 00012345CNL) en achternaam facturatie (zonder voornaam). U wordt doorgestuurd naar uw bestelling en daar kunt u klikken op “bestelling volgen”. Dit brengt u naar de website van de verzendservice.

Bestelling volgen of artikelen retourneren

Oeps

We kunnen de bestelling niet vinden. Probeer het nogmaals.

Factuur

De factuur van uw bestelling wordt apart per mail verzonden. Het afleveradres is het adres wat vermeld staat op de factuur. Het is helaas niet mogelijk om het factuuradres aan te passen

Veiligheid

We kunnen met zekerheid zeggen dat transacties bij ons veilig worden afgehandeld. Iedere betaling wordt automatisch verwerkt in een veilige en afgeschermde omgeving voor financiële informatie.

Double order

Als u meerdere bestellings bevestigingen heeft ontvangen met verschillende bestelnummers betekend dit dat u 2 of meer bestellingen geplaatst heeft. Mocht dit niet uw bedoeling zijn geweest, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.