bestel nu en ontvang gratis crocs care spray !*
*alleen geldig op geselecteerde stijlen.
Je winkelwagentje is leeg

Beleid voor retourzendingen

  • Mocht u een verkeerde maat of kleur hebben besteld, dan kunt u de Crocs binnen 90 dagen retourneren. Wanneer de geretourneerde Crocs door ons ontvangen zijn wordt het aankoopbedrag binnen gemiddeld 10 werkdagen op uw rekening teruggestort.
    Wij restitueren de verzendkosten van de originele order. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant, tenzij het een beschadigd item betreft. U kunt de retour zending aanbieden bij een verzendservice naar keuze.

    Omruilingen

    Direct ruilen van de items is helaas niet mogelijk. U kunt het item retourneren (klik hier voor de procedure) en een nieuwe bestelling plaatsen op de website voor de gewenste maat/ model.

    Retourneren

    Binnen 90 dagen na levering kunt u een retour aanvragen. De eenvoudigste manier om dit te doen, is door het retourproces hieronder te volgen. Dit helpt Crocs™ uw retour correct te verwerken en te vergoeden:

    Wanneer u als geregistreerde klant heeft besteld:

    1. Meld u aan bij uw account.
    2. Selecteer de bestelling die u wilt retourneren.
    3. Klik op “ik wil een artikel retourneren?” om het retourproces te starten.
    4. Selecteer de producten die u wilt retourneren en de reden voor retourneren.
    5. Bevestig uw retouraanvraag.
    6. We sturen u per e-mail een link voor het retourlabel.
    7. Stuur de producten naar ons terug met behulp van het retourlabel dat wij u per e-mail sturen. Dit label plakt u op de verpakking.
    8. Binnen gemiddeld 10 werkdagen na ontvangst van uw retourzending vergoeden wij u het gehele aankoopbedrag en de originele verzendkosten die u voor de bezorging heeft betaald. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. De terugbetaling vindt plaats op de kaart/rekening waarmee de bestelling betaald is.

    Wanneer u als gast heeft besteld:

    1. Klik op de link “retour aanvragen” onderaan de website.
    2. Vul uw bestelnummer (acht cijfers en drie hoofdletters, bijv. 00123456CNL) en de achternaam facturatie in, zoals vermeld op uw orderbevestiging.
    3. Klik op “ik wil een artikel retourneren?” om het retourproces te starten.
    4. Selecteer de producten die u wilt retourneren en de reden voor retourneren.
    5. Bevestig uw retouraanvraag.
    6. We sturen u per e-mail een link voor het retourlabel.
    7. Stuur de producten naar ons terug met behulp van het retourlabel dat wij u per e-mail sturen. Dit label plakt u op de verpakking.
    8. Binnen gemiddeld 10 werkdagen na ontvangst van uw retourzending vergoeden wij u het gehele aankoopbedrag en de originele verzendkosten die u voor de bezorging heeft betaald. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. De terugbetaling vindt plaats op de kaart/rekening waarmee de bestelling betaald is.

    Let op: Als u een defect product heeft ontvangen, verzoeken wij u om contact op te nemen met onze Klantenservice met een korte beschrijving van het probleem. Stuur geen defecte producten terug voordat u verdere instructies van ons ontvangt.

    Beschadigde producten

    Mocht u een item ontvangen met een beschadiging/productiefout, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice met een korte omschrijving van de defect.

    Product garantie

    We vragen u vriendelijk de bestelling na ontvangst te controleren. De garantie voor Crocs-producten geldt voor materiaal- en constructiefouten gedurende een periode van 90 dagen vanaf de datum van levering van de producten aan u. Vertonen de producten materiaal-en constructiefouten dient de klantenservice direct te worden geïnformeerd. Stuur geen defecte producten terug voordat u verdere instructies van ons ontvangt. Zie de Algemene voorwaarden.

Wordt geladen...