De samenwerkingen
van CrocsKom meer te weten over onze eerdere samenwerkingen met merken en artiesten.
Neem ook een kijkje bij onze speciale limited edition-collecties.
Leuk dat jij je hebt aangemeld!
Hou onze e-mailupdates in de gaten.
Meld je aan voor toekomstige e-mails
-
samenwerking met merken .
Onze vijfde samenwerking met Post Malone komt ditmaal in twee kleurvarianten. Kies uit roze of zwart, beide met de Duet Max Clog II als basis.
-
samenwerking met merken .
G Flip draagt haar Crocs overal: van awardshows tot liveshows. Hoogste tijd dus voor haar eigen creatie. In samenwerking met deze Australische zangeres hebben we een clog ontworpen die net zo dynamisch is als haar persoonlijkheid, versierd met unieke Jibbitz™ charms die fans overal ter wereld maar wat graag zullen willen showen.
-
Samenwerking met merken.
Mis deze leuke samenwerking niet met het Koreaanse netwerk Sandbox! Het resultaat? Vijf Jibbitz™-collecties die geinspireerd zijn door de fantastische persoonlijkheden van vijf content creators. Ontdek ze allemaal.
-
Samenwerking met artiesten .
Luke Combs is weer terug en ditmaal met extra pluche. De Luke Combs X Crocs Classic Lined Clog is gestyled met Luke’s “Skully”-graphic, zwarte pluche voering en nieuwe Jibbitz™ charms.
-
Samenwerking met merken.
Abseilen was nog nooit zo leuk als in deze limited edition Nicole Mclaughlin X Crocs Campsite Classic Clogs, de laatste toevoeging aan de Project Greenhouse-samenwerkingcollectie. Deze clogs zijn voorzien van functionele details die zeker na een klimtocht met vrienden of in de natuur bij het kampvuur goed van pas komen.
-
samenwerking met merken .
Wat zou Croc Day 2020 zijn zonder een extravagante uitvoering van de Classic Clog. Per slot van rekening is meer beter en verdient Croc Day iets groots.
-
samenwerking met artiesten .
Justin Bieber en Crocs. We hebben er lang op gewacht… Deze Classic Clog is geïnspireerd door het kledingmerk van Bieber, drew house, en de kenmerkende kleur van het merk: geel.
-
samenwerking met artiesten .
Crocs heeft de handen ineengeslagen met onze grootste fan en Latin trap superster Bad Bunny voor een van de meest verwachte samenwerkingen tot nu toe, compleet met Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
Ontwerper Anwar Carrots probeert de grenzen van traditionele kledingmerken te verleggen en vindt in deze eerste samenwerking met Crocs zijn match.
-
samenwerking met merken .
Crocs heeft nogmaals de handen ineengeslagen met het uit Los Angeles afkomstige merk pleasures, ditmaal voor een nieuwe limited edition-versie van de Classic Lined Clog met de camoprint Mossy Oak.
-
samenwerking met merken .
Kleurrijke bloemen brengen deze collectie van clogs, slippers en Crocs at Work™-modellen tot leven in deze tweede samenwerking met Vera Bradley.
-
samenwerking met merken .
Ons nieuwste samenwerkingsproject met Chinatown Market is op alle vlakken extreem. Deze Jibbitz™ charms zijn geïnspireerd op een vintage Grateful Dead T-Shirt, en voorzien van dansende beren en rotsblokken.
-
samenwerking met merken .
Crocs Cares en Chinatown Market hebben samen besloten om iets terug te geven. Daarom zal 100% van de opbrengst van de verkoop van deze Jibbitz™-sets worden gedoneerd aan Feeding America, om aangesloten lokale voedselbanken van maaltijden te voorzien.
-
samenwerking met merken .
De Kentucky Fried Chicken X Crocs samenwerking weet de geur van het geheime recept met 11 kruiden en specerijen en het krokante jasje perfect over te brengen. Deze Classic Clog wordt namelijk geleverd met drie Jibbitz™ charms die er niet alleen uitzien als een gefrituurde drumstick, maar ook zo ruiken.
-
Samenwerking met artiesten .
Ons derde samenwerkingsproject met Luke Combs is het eerste in zijn soort. Dit is de eerste Classic Crocs slipper die we samen met een artiest hebben ontworpen, en bij dit debuutmodel krijg je bovendien een echt gitaarplectrum om de hele zomer heerlijk mee te pingelen.
-
samenwerking met artiesten .
Er zijn maar weinig mensen die het 'wees jezelf'-gevoel zo uitstralen als actrice en model Ruby Rose. Deze Crocs Classic Bae Clogs hebben een gemarmerd uiterlijk in alle kleuren van de regenboog dat elke schoen uniek maakt. De clog heeft bovendien opvallende Pride-veters om te laten zien hoe trots je zelf bent.
-
samenwerking met artiesten .
In samenwerking met Crocs global brand ambassador Yang Mi hebben we Yang Mi's persoonlijke stijl toegevoegd aan het ontwerp van drie Classic Clogs, om fans een boost te geven met zelfvertrouwen en comfort.
-
samenwerking met merken .
Bij deze tweede samenwerking tussen Crocs en het Japanse kledingmerk Beams hebben we drie op vissen geïnspireerde clogs ontworpen, compleet met stoere gespen, zakken en waterdicht materiaal. Die wil je zeker aan de haak slaan.
-
samenwerking met merken .
Samen met het Zuid-Koreaanse merk Rare Market heeft Crocs deze met kettingen versierde Classic Clogs ontworpen, fraai afgewerkt met een kleurrijke Rare Market chain hielband. Verkrijgbaar in wit en zwart.
-
samenwerking met merken .
Crocs heeft samen met het luxe warenhuis Liberty London een elegante collectie van Classic Clogs en speciale Jibbitz™ charms ontworpen.
-
samenwerking met merken .
Classic Clogs zien er te gek uit in combinatie met jeans, daarom is denim- en kledingmerk Madewell de perfecte partner voor ons. Deze exclusieve tie-dye print is precies de frisse impuls die past bij het voorjaar.
-
samenwerking met merken .
Onze zoetste samenwerking tot nu toe is die met het heerlijke snoepmerk PEEPS®. Samen met hen hebben we een collectie gestructureerde Crocs Classic Clogs ontworpen, compleet met opvallende PEEPS® chicks Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met artiesten .
Post Malone X Crocs hebben wederom de handen ineengeslagen voor een nieuwe uitvoering van de Classic Clog. Ontworpen door Post Malone.
-
Samenwerking met artiesten .
In samenwerking met countryster Luke Combs introduceert Crocs een nieuwe Classic Clog. Compleet met een volledig functionele flessenopener aan de oranje hielband.
-
samenwerking met artiesten .
De beroemde kunstenaar Takashi Murakami heeft samen met Crocs zijn felle, kleurrijke stijl over weten te brengen op de Classic Clog. Dit model wordt uitsluitend verkocht tijdens ComplexCon Long Beach.
-
samenwerking met merken .
Voor Croc Day 2019 heeft Crocs nogmaals de handen ineengeslagen met Pizzaslime voor een Classic Clog, volledig versierd met glow-in-the-dark #CrocDayIsLit Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
De Ruby Rose X Crocs Classic Clog is een absolute musthave: opvallend, stoer en geïnspireerd op de jaren 90.
-
samenwerking met merken .
Crocs heeft in samenwerking met het streetwearmerk Chinatown Market een Tie-Dye Smiley® Classic Clog ontworpen die uitsluitend verkrijgbaar is tijdens ComplexCon Chicago.
-
samenwerking met kunstenaars
Bagage- en handtasontwerper Vera Bradley was de inspiratiebron achter een aantal tijdloze clogs, ballerina's en slippers met bloemen- en paisleydessins.
-
samenwerking met merken
Crocs ontwierp samen met de trendsettende platformen kiks & SupBro een limited edition schoenendoos en een set van 5 Jibbitz charms met old school graffiti en het kiks-logo.
-
samenwerking met merken
Het luxe warenhuis Barneys New York sloeg de handen ineen met Crocs voor een aantal high-fashion Classic Clogs.
-
samenwerking met kunstenaars
De samenwerking tussen hip-hop superster PSY en Crocs resulteerde in unieke Classic Clogs en Jibbitz™ charms. Deze werden uitsluitend verkocht in Korea.
-
samenwerking met artiesten .
Samen met countryzanger Luke Combs ontwierp Crocs een stijlvolle, maar toch ook supercasual Classic Clog.
-
samenwerking met artiesten .
Awardwinnende zanger Post Malone ging de samenwerking aan met Crocs om unieke special edition-clogs en -Jibbitz™ charms te creëren. Deze werden uitsluitend in Australië verkocht.
-
samenwerking met merken .
Uit de samenwerking tussen Crocs en het Japanse kledingmerk BEAMS kwamen enkele clogs en sandalen voort, waaronder de Pocket Clog, met kleine ritszakjes aan de hielband!
Lees verder.
-
limited edition-collectie .
Vlak voor hun historische 'End of the Road'-tour, sloegen Crocs en KISS® de handen ineen voor een collectie van limited edition-clogs en -Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
High-fashion ontwerper Vivienne Tam was de inspiratiebron achter deze kleurrijke clogs met studs, die tijdens de Shanghai Fashion Week werden getoond.
-
samenwerking met merken .
“Nadat Crocs als schoenenmerk een aantal succesvolle samenwerkingen is aangegaan, gaan ze een nieuwe uitdaging aan . New York Post
handtassen.”Lees verder.
-
samenwerking met merken .
Het edgy streetwearmerk Left Hand LA ontwierp samen met Crocs een fantastische girly glitterclog met kleurrijke vaste Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
“Het intrigerende merk achter de foamclog heeft alle verwachtingen overtroffen door langzaam maar zeker zowel de modewereld als het straatbeeld te veroveren.” . Highsnobiety
Lees verder.
-
samenwerking met merken .
“2019 mag dan wel het Jaar van het Varken zijn, maar in Californië is het het jaar van de Crocs.” . Hypebeast
Lees verder.
-
Samenwerking met artiesten .
“Dit model mag je gewoon echt niet missen, en zal ook zeker helemaal uitverkopen, net zoals het vorige.” . The Source
Lees verder.
-
Samenwerking met artiesten .
“Geloof het of niet, het tot nu toe meest felbegeerde model schoenen dit jaar is een Croc. De Post Malone Crocs om precies te zijn.” . Vogue
-
samenwerking met merken .
“Crocs met geïntegreerde sokken bestaan, en maken je ochtenden nu zo veel makkelijker.” . Bustle
Lees verder.
-
limited edition-collectie .
“De nieuwste samenwerking van het bedrijf, genaamd Drew Barrymore Crocs Color-Block-collectie, heeft ons aan het denken gezet over alles wat we wisten over Crocs... en het beste is, dat ze superbetaalbaar zijn.” . Brit + Co.
Lees verder.
-
samenwerking met merken .
“Tegenwoordig zijn er zoveel samenwerkingen met ontwerpers, voor mij is het zeer belangrijk dat mijn partnerschappen eruit springen en iets betekenen.” . Christopher Kane
Lees verder.